کیان قریب / کیان قریب نبود

خرید بک لینک
اخی خوشم میاد سگ هایی که می ترسن اسم خودشون رو بگن با اسم .....؟ میان نظر می ذارن و فحش می دن . عزیزم کمتر پارس کن من از صدای سگ خوشم نمیاد انقدر ترسو و بزدل هستی که با اسم خودت نظر نذاشتی بدبخت ترسوی بیچاره در ضمن محض اطلاعت بگم هاپو جان که اینایی که باهاشون بد حرف می زنم دوست واقعی من نبودند . کیان قریب / کیان قریب نبود ...

ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: پنجشنبه 29 تير 1396 ساعت: 3:48

امروز،بیست و چهارم تیر تولد کیانه.

نمی دونم چی بگم .

ولی خواستم یادی،ازش کرده باشم.

کسی که به خاطرش چند ساله دارم عذاب می،کشم .

تولدش گرامی

کیان قریب / کیان قریب نبود ...

ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: يکشنبه 25 تير 1396 ساعت: 5:36

کانیا خانوم اون آشغالی که اسمشو آوردی فقط یه دختر خرابه که کارش هرزگی و باج گرفتن از این و اونه.همین کثافتی که گفتی حق با اونه یه دختر بی اصل و نسب و پسربازه که بدترین فحش های ناموسی مثل نقل و نبات رو زبونشه. شوخی هاش هم فحش های ناموسیه که حتی پسرها هم نمی زنن از این حرفها.همین آشغال خانوم بلایی کیان قریب / کیان قریب نبود ...

ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: جمعه 23 تير 1396 ساعت: 13:18

مهتاب انقدر جرات نداری پیام عمومی بدی پس پیام نده .

مهتاب دیگه مزاحم نشو و وقت من رو نگیر ازت خوشم نمیاد پس نیا و پیام نده ..

از تو و دار و دسته ت خوشم نمیاد . من پشیمونم از دوستی با تو و پیام و دیگران پس پیام نده دیگه . حالمو به هم نزن

کیان قریب / کیان قریب نبود ...

ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: چهارشنبه 21 تير 1396 ساعت: 1:20

من در کل دوست خوب و وفاداری هستم تا زمانی که همین برخورد رو از دوستم ببینم. ولی وقتی می بینم کسی بی جهت دوستی رو خراب می کنه دیگه برام ارزشش رو از دست می ده و برای من با دشمن هیچ فرقی نمی کنه. مثال :پیام که تو دعوامون گفت من دوست نبودم مجازی بودم . دیگه مهم نیست چی بود کی بود چی کار کرد . پیام کیان قریب / کیان قریب نبود ...

ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: چهارشنبه 21 تير 1396 ساعت: 1:20

مهتاب خانم من نه با پیام کار دارم نه با شما..

دوستی تون مبارک هم دیگه باشه

من با دوستان دو رو کاری ندارم .دوست واقعی نبودین برای من ...

به هم برسین بسه عمه و برادرزاده

کیان قریب / کیان قریب نبود ...

ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: شنبه 17 تير 1396 ساعت: 21:50

می گم به نظرت این وبلاگ رو تعطیل کنم به نظرت خوبه مسعود؟

هرچی تو بگی انجام می دم . چون نظرت برام خیلی مهمه داداش

کیان قریب / کیان قریب نبود ...

ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: شنبه 17 تير 1396 ساعت: 21:50

مسعود نه داداش من خودم خودم رو ناراحت نکردم از دست دشمنان دوست نما ناراحتم که چطور 4 سال در اسم دوست کنارم بودند و من نشناختم .

ولی بهتر شد که الان هم شناختم دشمن رو.

دیگه از این به بعد مراقبم با هر کس و ناکسی دوست نباشم و دشمنانم رو خوب بشناسم .

کسی که دشمن من باشه از یه سوسک هم در نظرم کثیف تر و بی ارزش تره و برام مهم نیست

کیان قریب / کیان قریب نبود ...

ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 9 تير 1396 ساعت: 10:10

به زودی به صورت صوتی از غم و رنجی که از بابت کیان کشیدم مطلب می ذارم.

با صدای خودم و بی تغییر

کیان قریب / کیان قریب نبود ...

ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: پنجشنبه 8 تير 1396 ساعت: 9:28

همان بهتر که دشمنان دوست نما قظع رابطه کنند

دیر دشمنانم رو می شناسم

کیان قریب / کیان قریب نبود ...

ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: پنجشنبه 1 تير 1396 ساعت: 19:25

صفحه بندی